۱۳۸۷ آذر ۱۵, جمعه

امام جمعه رژیم در مشهد دانشجویان را تهدید کرد


ایسنا: امام جمعه مشهد گفت دانشجوبايد دشمن شناس باشد و به مسير سياسي كشوربه خوبي آگاه باشد، دانشگاه جاي سياستبازي نيست بلكه جاي رشد سياسي است و مكاننخبه پرور جامعه نبايد ويروس زده و آلودهبه سياست زدگي باشد. علم‌الهدي افزود تشكل‌هاي دانشجويينبايد با لبخندهاي مزدوران غرب زده واردجبهه‌ي جنگ نرم دشمن شوند. دانشگاه مكانيبراي جريان‌هاي لائيك و ضد ارزشي نيست.دانشجو نباید با گروه‌هاي لائيك و ضدارزشي هماهنگ شود و اگر از يك حلقوم كثيفاين صدا بلند شود، دانشجو (مزدوران بسیجی)بايد اين گلو را بفشارد و اين صدا را خفهكند.

۱۳۸۷ آذر ۱۴, پنجشنبه

کسب لذت جنسی از دختر کمتر از شش ساله مجاز است؟


سایت اطلاع رسانی حضرت آیت اللهالعظمی سید محمد صادق روحانیhttp://www.rohani.ir/estefta سؤال: آیا در اسلا م کسب لذت جنسی از دخترکمتر از شش ساله مجاز است یا نه ؟ جواب: با نزديكي حرام است و بدون آن اگر عقدنشود نيز حرام است و اگر عقد بشود و آن دختراذيت نشود جائز است.

۱۳۸۷ آذر ۱۲, سه‌شنبه

(((( هذیان "رفتار سازی" از دانشجو تا جامعه ))))


تنگنای وخامت اقتصادی، تحریمها واعتراضات مردمی، رژیم استبدادی – مذهبی ولایت فقیه را وادار کرده است فتیله فشاربه جامعه را از دانشگاه تا سطح جامعه بازهم بالاتر بکشد.احضار والدین دانشجویان به شورای انضباطیدانشگاه و طرح "انضباط اجتماعی" دو نمونهاز آثار وحشت زدگی رژیم در برابر مردم و بهویژه نسل جوان و آگاه دانشجو است.سید مهدی طیبی، دبیر شورای انضباطیدانشجویان وزارت بهداشت اقرار می کند کهراه های مقابله با "تخلفات" را از همانروزهای اول شروع دانشگاه به دانشجویانگوشزد کرده است. با این وجود او تهدید کردهاست خانواده جوانانی که از سدهای بزرگتحصیلی عبور کرده اند تا عهده دار آیندهکشور شوند را نیز تحت فشار خواهد گذاشت.این اقدامات افسار گسیخته، بیش از هر چهنشانه ی وحشت رژیم از این قشر جامعه و به تهدیگ خوردن کفگیر تدابیر سرکوبگرانه علیهنسلی است که همواره برای حکومت مستبددردسر ساز بوده است.به موازات این، یک "طرح انضباطی" دیگر درسطح جامعه با هدف "رفتار سازی" به راه میافتد تا به ظاهر با متکدیان و معتادان کهبازگو کننده کارنامه خود رژیم هستند،مقابله شود. این نمایش "24 ساعته" که باسرازیر کردن ماموران ویژه آگاهی، موادمخدر، اطلاعات، امنیت و امداد و همکاریقوه قضاییه، دادستانی تهران و شهرداریعملی می شود، انتقال هول و هراس حکومت ازشورشهای مردمی از خود به درون جامعه است.این اقدامات نشان می دهد که پروژه "رفتارسازی" رژیم در 30 سال گذشته به خوبی نتیجهداده است: رفتار منزجرانه مردم در برابرحکومت ولایت فقیه!

لیست پراکسی