۱۳۸۷ اسفند ۱۵, پنجشنبه

Barnen Först



کودکان مقدمند معتقد است:
رفتار هر جامعه با کودکان محک درجه انسانى بودن و آزاد بودن آن جامعه است.حق کودک بر هر ملاحظه و منفعت ملى، نژادى، اقتصادى، سياسى، ايدئولوژيک و مذهبى ارجح است. حقوق کودکان جهانشمول است. تضمين رفاه و سعادت هر کودک، مستقل از وضعيت خانوادگى با جامعه است.
کودکان مقدمند فعاليت ميکند:
تا شرايط مادى و روحى همه کودکان بهبود يابد. رفاه و شکوفايى آزادانه آنها تامين گردد.تا هرگونه خشونت به کودکان و تعرض به جسم و روح آنان متوقف گردد.تا امنيت، سلامت و آموزش و پرورش کودکان بر مبناى آخرين استانداردهاى جهانى تامين گردد.
کودکان مقدمند بعنوان يک تشکل:
نهادى است غير دولتى و غير انتفاعى که همچون يک کمپين بين المللى در دفاع از حقوق کودکان عمل ميکند. فعاليت در اين نهاد داوطلبانه است.جهت تحقق حقوق کودکان به اعمال فشار بر دولتها و نهادهاى مربوط به کودکان، به سازمان دهى کمپين هاى اجتماعى و بسيج افکار عمومى مبادرت ميکند.همچون يک ديده بان در رابطه با وضعيت کودکان در مقياس جهانى عمل ميکند تا بتواند افکار عمومى را نسبت به آن چه که بر کودکان ميرود هوشيار و فعال سازد.

۱ نظر:

حمایت از جنبش زنان گفت...

حمایت وبلاگنویسان ایران و افغانستان از جنبش زنان بمناسبت 8 مارس
ما, جمعی از وبلاگ نویسان ایران و افغانستان, روز جهانی زن یعنی 8 مارس را مناسبتی قلمداد میکنیم تا از طریق آن از زنان شجاع و مبارز در ایران و افغانستان حمایت کرده تا آن عزیزان را در تلاشهای مستمر برای مطالبات و احقاق حقوق مسلم و بدیهییشان ولو بشکلی جزئی یاری کرده و همدردی و حمایت خود را با آنان اعلام کنیم. همچنان که با صدور و امضای این بیانیه سعی بر این خواهیم داشت تا قلمهایمان را در این روز بزرگ در خدمت آن مبارزان قرار داده و فریادشان را در حیطه کاری و عرصه هنرنمائی خود فریاد زنیم...

لیست پراکسی