۱۳۸۷ مهر ۲۴, چهارشنبه

مشاور احمدی نژاد: خودم سلمان رشدی را می کشم



علی اکبر جوانفکر ، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی نژاد، به علت وجود پاره ای اختلافات ، به زودی پست خود را ترک و از نهاد ریاست جمهوری خدا حافظی خواهد کرد.

جوانفکر بدان علت مشاورت رییس جمهور را رها می کند که با مجموعه مردان احمدی نژاد به ویژه غلامحسین الهام و هاشمی ثمره ، دچار اختلافات شدید و عملا منزوی شده است.

وی در حال حاضر ، تنها با مهدی کلهر ، مشاور رسانه ای احمدی نژاد، روابط حسنه ای دارد.

به گزارش فرارو ، آقای احمدی نژاد استعفای جوانفکر را پذیرفته و قرار است به زودی وی را سفیر ایران کند.به احتمال زیاد ، جوانفکر ، سفیر ایران در یکی از کشورهای اسپانیولی زبان خواهد شد اما قاعدتا اسپانیا از پذیرفتن وی خودداری خواهد کرد.

وی ، زمانی که رییس دفتر ایرنا در مادرید بود ، در مصاحبه با تلوزیون دولتی اسپانیا اعلام کرد که اگر دستش به سلمان رشدی برسد ، وی را خواهد کشت. این اظهار ، باعث اخراج جوانفکر از اسپانیا شد.

در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی ، جوانفکر خبرنگار ایرنا در اسپانیا بود و زمانی که احمدی نژاد به شهرداری تهران رفت ، از ایرنا جدا شد و به او پیوست.

جوانفکر سپس در مبارزات انتخاباتی احمدی نژاد ، به تبلیغ برای او پرداخت و در چند نوبت ، به نیابت از او در مناظره های تلوزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری نهم شرکت کرد.

مشاور مطبوعاتی رییس جمهور ، چندی پیش در وبلاگش اعلام کرده بود که اگر جعلی بودن مدرک دکترای کردان ثابت شود ، وی باید استعفا دهد و محاکمه شود و قطعا دولت عدالت محور احمدی نژاد گریبان وی را خواهد گرفت.

اخیرا پس از قطعیت رسمی قلابی بودن مدرک وزیر کشور آقای احمدی نژاد، جوانفکر از موضع اول خویش عقب نشسته است.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

متاسفانه دشمنان ايران چشم ديدن ايراني قدرتمند را ندارند و با نوشتن اراجيف در اين سايت سعي بر كوچك جلوه دادن ان را دارند ايران با داشتن فرزنداني دلير و دولت مرداني مقتدر هر روز بيشتر از قبل سايه خود را بر سر متجاوزان ميگستراندو عرصه را بر دشمنان خود تنگ ميكند .زنده باد ايران زنده باد ايران اسلامي

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

لیست پراکسی